Kintlévőség kezelés
1997-ben kezdtem a Gravitációnál, ez az első munkahelyem. Az Ügyvezető igazgató azon a véleményen volt, hogy kezdjük az alapoktól, hogy teljes képet kapjak a cég működéséről. Igaza lett. Az ezt követő 15 évben több munkakört is betöltöttem: voltam pénztáros, dolgoztam a könyvelésen, kezeltem a banki utalásokat és a titkárságot is vezettem.
2013-től az Ügyvezető asszony nyugdíjba vonulása után a kintlévőségek kezelését bízták Rám a vezetők. Szeretek ebben a munkakörben dolgozni. Minden nap egy kihívás! Igyekszem a legjobbat, a maximálisat nyújtani. Cégünk folyamatosan fejlődött és igy már négy telephelyen szükség van a kollégákkal való folyamatos kapcsolattartásra, velük együttműködve tudok igazán hatékony lenni a szerződéskötéstől a kintlévőség hatékony kezeléséig.
Elfogadnak és elfogadom Őket! Ez a titka a sikernek! Igy vagyunk mi a Gravitációs Nagy Csapat!
Büszke vagyok arra, hogy 23 éve a Gravitáció alkalmazottja vagyok.