2025.10.01.
Kereskedelmi asszisztens
Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
Ha így van, Téged keresünk!
Feladatok:
- a Beszerző napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása;
- a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése;
- folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel
- adatok begyűjtése, szerződések adminisztratív kezelése;
- reklamációk kezelése, ügyfélkapcsolatok ápolása;
- egyeztetés a partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel;
- az üzletág rendeléseinek kezelése, integrált rendszerben történő rögzítése;
- tárgyalások/egyeztetések és találkozók adminisztrációs előkészítése, prezentációk és statisztikák, termék kommunikációk, szakmai anyagok elkészítése;
- a vezetők által kiadott feladatok és az azokhoz kapcsolódó határidők figyelése, nyomon követése;
- a kollégák támogatása a megfogalmazott célok és kiadott feladatok határidőben és megfelelő minőségben történő teljesítésében;
- a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása.
- cikktörzs karbantartás (új termékek felvitele, árak vezetői utasításra történő módosítása, árak figyelése)
Elvárásaink:
- középfokú (preferáltan logisztikai, gazdasági) végzettség
- minimum 2-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
- magas szintű számítógépes (MS Office Word és erős Excel) ismeret
- önállóság, megbízhatóság
- precíz munkavégzés
- kiváló kommunikációs, problémamegoldó- és szervező készség
- a munka iránti elkötelezettség
- együttműködés, csapatszellemű hozzáállás